Siapa Naim??

My Photo
MohdNaim Suhaimi
seorang penulis blog 'indie'..menulis tanpa sebarang peraturan..mencari sesuatu di antara yg kabur dari pandangan...huhh!!??
View my complete profile

My Blog List

Followers

thinking about Chocolate Fantasy...

Tuesday, January 19, 2010



sorry..xsempat nak captured pix lagi..tapi ganti kan dengan pix nie sbb berasaskan chocolate jgak kan..

tomorrow nak continued buat chocolate fantasy yg mmg aku created kan secara peribadi sahaja....hehhehhe..
if kalo aku ter hadiah atau ter bagi makan kat sapa2 tu mmg dia manyak2 untun ooo..aku cekau idea buat menda nie lepas aku makan Pistachio chocolate moelluex baru2 ni laa..pehtu secara otomatik aku tringat ice cream dessert kat Lecka-Lecka..dari situ laa aku terpikir,kalo la aku buat hampir iras2 pon dah cukup bagoz..and hasil nya.. tadddaaaaa..... agak mengagumkan laaa.... rasanya kat majlis kawen aku ja la kot akan appear semula hidangan ni..untungnya 'orang' tu kann...poyo sgguh kata2mu pada post ini..huhhuhhuhhu...

2 comments:

IryNNaLuv said...

Alaaaa..nak chocolate!!!

MaRYAM said...

lecka-lecka...mcm dlm crite charlie and the chocolate factory ape tah tajuk tu..

Post a Comment