Siapa Naim??

My Photo
MohdNaim Suhaimi
seorang penulis blog 'indie'..menulis tanpa sebarang peraturan..mencari sesuatu di antara yg kabur dari pandangan...huhh!!??
View my complete profile

My Blog List

Followers

HARD work or be smart in work??

Saturday, January 23, 2010




dua2 penting sebona nyaa...dah berminggu2 aku dok 'fenin' asyik fikir pasai marketing..sampai bila nak stay dalam keadaan kewangan xbrapa selesa macam nie??tapi soal nya macam mana yang boleh di istilah kan sebagai kewangan yg selesa??huhhuhhu...mmg lumrah manusia yg sentiasa mahukan kesempurnaan..xkira la dari apa jantina, bangsa dan agama..aku percaya semuanya memiliki sifat2 tu..insyaallah..ada rezeki xkemana..Allah dah tetap kan semua nya di Luth Mahfuz..cumanya apa yg perlu ialah usaha, sabar dan tawakal..

chaiyookkk naim..jgan mudah give-up..

"Ya ALLAH Ya tuhanku..Maha suci dari sifat2 kekurangan, pemelihara 'Arasy yg besar, dan segala puji bagi ALLAH pemilik sekalian alam..aku memohon keampunan dari-MU..kepada-Mu lah aku selalu memohon pertolongan dan kepada-Mu lah tempat aku selalu mengadu..hamba-Mu mendamba kan kasih sayang dari-Mu..berikan lah petunjuk, hidayah dan berkah dari-Mu dalam usaha ku ingin mencari rezeki yg melata di bumi ciptaan-Mu Ya ALLAH..murahkan lah rezeki dan berikan lah bantuan dan dari segala genap penjuru yg ada..tidak ada yg mudah, kecuali sesuatu yang Engkau jadikan mudah dan Engkaulah menjadi kan yg susah itu mudah..dan limpahkan lah keredhaan-Mu kepada ku...AMIN"

0 comments:

Post a Comment