Siapa Naim??

My Photo
MohdNaim Suhaimi
seorang penulis blog 'indie'..menulis tanpa sebarang peraturan..mencari sesuatu di antara yg kabur dari pandangan...huhh!!??
View my complete profile

My Blog List

Followers

19 Januari 2010..

Tuesday, January 19, 2010

salam..
sebab utama aku letakkan tarikh sebagai tajuk ialah kerana hari ini banyak insiden, tragedi, memori, kenangan dan macam-macam lagi..okay tipu..huhhuhu..

apa kesah nya??
okay..
today macam biasa la aku menyiapkan kerja-kerja di dapur sehingga laa sampai matahari condong 110 darjah di atas kepala..huhh!!??okay laa,kira2 dalam pukul 2 petang..so dalam dok tgh ngemas2 tu tiba2 cord sms ajak outing..tanpa segan silu aku pon accept ja laa invitation dia..and meeting point kami di laksa habuk,mergong..tahun ni baru 1st time kot pi makan kat situ..terbaeekkk laaahhh cendol pulut + laksa kat situ..sesampai ja di situ kami pon pakat2 mengisi temolok maseng2 laa..so makan la tanpa ragu2 sbb mengiurkan kot makan laksa..wawawawa..dalam dok makan tu ada sambey2 sulam crita hal2 masalah peribadi + dunia..besa laa..kami ni pantang berjumpa dan lepak di kedai makan..mesti akan bukak crita punya laa..dah boleh ibarat kan 'Cerita Kedai Kopi'...tapi kann dalam dok tgh makan dan sembang2  tu,kami (especially cord la kann) slalu notis banyak gila2 luxury car lalu kat situ..terbungkin habes kot...

tapi rasanya aku event yg paling dekat pon di SP..tu pon seminggu yg lepas..huhhuhu..so no idea laa aku pon..agak heran laa jgak..bila masa org2 di kedah ni dah pandai beli kereta nilai juta2...mana tak nya, yg lalu pon Lamborghini, Maserati, Bentley, Hummer dan laen2 laa..mmg mewah laa..ahhh..aku xpdulik sangat la pasai keta2 tu...mampuih pi kat ampa laa..dah duet banyak,mmg la mampu nak pakai keta2 legu tu..

so,aku bila lagi haa??!! (detik suara tanya pada diri)

se selesai ja menyantap makanan,pehtu conan bagi idea ajak men bowling..hok allloohhhhh..men bowling???since 2007 kot aku xpenah sentuh bola bowling..tapi 'rindu' la jgak kann..so lokasinya ialah ke Pacific Star Parade..sampai2 ja di situ carik la port yg agak besh utk parking..gaya2 tutup ja pintu keta..aku toleh dan nampak laa 2 orang kongsi gelap datang..aku dok pikir, pejadah masalah 'anne' nehh..

rupa2nya geng india ni datang nak jual produk kreta..aduihh laa..muka gengster,tapi pakai briefcase ada gantung patrick lagi..hahahhhaa..

so aku pon maen la bowling dgan rekod kemenangan satu dan rekod kekalahan jgak satu..point toksah tnya laa..malu terok kot..worst ever...huhhuhhu..

balek2 dari men boling singgah sat mcD sambey layan kon sundae..pikir2 balek, BANYAK NYA KALORI..huhhuhhuhhu...

and kami pon balek ke pengkal jalan masing2.. ENDING!!! (bosan nya post nie)

sejarah pada hari nie ialah aku kembali bermain bowling setelah agak lama aku tinggal kann..beshhh2..lpas ni mesti addict..

0 comments:

Post a Comment