Siapa Naim??

My Photo
MohdNaim Suhaimi
seorang penulis blog 'indie'..menulis tanpa sebarang peraturan..mencari sesuatu di antara yg kabur dari pandangan...huhh!!??
View my complete profile

My Blog List

Followers

Berani kerana Benar..

Saturday, May 1, 2010

Firstly, aku warning awai2, sapa nak terasa ambek simpan dalam..nak kata apa pon kata laa..aku xtakot.. sbb berani kerana benar..

apa sbbnya..

bukan aku nak begging, buat luahan rasa atau apa..cuma aku tersangat2 sangatlah kesal ngan sekelumit golongan dari kawan2 aku hanya kenal aku time perlukan aku atau mempunyai masalah..betul kata org yg sudah berpengalaman, org hanya memerlukan seseorang yg laen ketika anda senang dan dia mngalami masalah..

dan aku sangat harap, tolong la berubah..bukan nak tarik attention apa2 pon..tapi pikir la sendiri..kalo xbleh nak menghargai org, macam mana org nak menghargai kita..

kalo anda bercakap pada diri, " Lantak laa nak kata apa pon, ada aku kesah.."

ternyata laa anda nak menjadi manusia yg sangat worst dlm etika bersahabat..

ya anda..bukan org laen..aku bgtaw pada kamu..jgan buat2 xtaw..sbb anda saja yg tahu keadaannya..


JuJur dari aku yg ingin melihat kawan2 aku berubah,
 Mohd Naim Ahmat Suhaimi..

0 comments:

Post a Comment