Siapa Naim??

My Photo
MohdNaim Suhaimi
seorang penulis blog 'indie'..menulis tanpa sebarang peraturan..mencari sesuatu di antara yg kabur dari pandangan...huhh!!??
View my complete profile

My Blog List

Followers

travescape

Monday, March 15, 2010

emm..btw..lawa dak pix nie?? aku ingat masa tu aku naek fligh ni dari KLIA nak pulang ke AS, aku xsehat sangat2, dalam masa yg sama ada sorang hamba Allah ni mai huluq ayaq zam2 bagi kat aku sbb dia nampak aku sangat2 pucat dan xsehat (mmg pon -- masuk sepital sampai 12 hari lepas tu)..katanya dia baru balek dari mekah..baek sgguh hati org tua itu..moga2 Allah sentiasa memberkatinya...tapi sempat jugak tu captured pix ni..hehehhe...



wuwuuwuuwwuu...tajuk xdak kaitan dgan apa2 natang pon..saja nak combine antara "travel" + "escape"..kalo travel tu maybe maksudnya dalam idop aku ialah merantau atau pi jalan2...manakala escape plak, maybe lari dari smua tensi2 kot..huhhuhhu..seyes aku cakap bila aku pi jalan2 atau pi mana2, i'll treat myself as a tourist..walaupon aku just pi Ulu Legong, Baling..walhal dah pi kerap sangat2 kot..ya laa, kadang2 sampai seminggu dua skali pon ada gakk..

since Jan 2010, aku rasa tahun nie merupakan tahun yg paling banyak aku pi jalan2..mana dakk nya...buat kL ataupon penang serupa macam macam pi SP jaaa..huhhuhhu...dah la tu, kebanyakkan dari perjalanan aku semuanya terjadi last minute.. pagi bagi cadangan, pehtu petang atau malam bertolak..syiokkk sgguh..bab kerja atau tempahan kek sntiasa xjadi masalah sbb jarang2 ada..so mmg banyak laa masa free aku yg terluang..tapi kebiasaan nya xslalu macam tu..

macam skrg ni dah start cuti sekolah..kebiasaannya waktu2 cuti sekolah nie orang suka buat majlis perkahwinan..waktu2 macam ni laa pon kalo aku nak sebok..cukup sebok..nak kena buat kek laa, choux pastry laa, cake utk goodies bag laa, and macam2 lagi..tapi alhamdulillah berbaloi walaupon penat macam _______...kadang2 punya laa penat nak kemas dapoq sampai kan aku penah ignore kan tros dapoq aku utk 2-3 hari...sampai feed-up dah nak tgk mixing bowl lagi..tapi lepas tu leh la tgk semut buat parti..huhhuhhuhhu...

cuma yg kurang senang dgan kerja aku skrg ialah bila waktu xcuti..jarang2 sangat nak ada tempahan...saket otak gakk woo..nak impon duet pon xbuleh..sampai kan penah dan kerap kali la jugak aku buat duet modai tu as my duet blanja..huhhuhhu..tapi xpa laa..anggap ja sbgai lesson atau pengalaman utk jadi lebih berjaya..tu laa..padan muka aku balek..sapa suro berenti dari hotel..huhhuhhuhhu...setiap perkara ada reason nya yg relevan..biaq aku sorang2 ja yg tawu..

p/s: 1.dah dapat offer di clubmed di Maldives tapi konfem xdapat pi... ='(
     2.legu mana laa nak himpon duet nak pi vacation lagi nehhh..tringin nak pi jelajah cari makanan2 best plak.    

0 comments:

Post a Comment