Siapa Naim??

My Photo
MohdNaim Suhaimi
seorang penulis blog 'indie'..menulis tanpa sebarang peraturan..mencari sesuatu di antara yg kabur dari pandangan...huhh!!??
View my complete profile

My Blog List

Followers

knpa terancam??

Friday, February 12, 2010

seriously rasa terancam sbb aku asyik menilai diri berbanding kawan2..mana xnya, rasa macam hidop aku masih di fasa yang sama..tgk kawan2 yg laen, dari 'single' bertukar status kepada 'in a relationship'... dari 'in a relationship' tukar kepada 'engaged' dan begitu la seterus nya..tapi aku still di tahap yg sama..

okay..okayyy... tukar topic dr cerita pasal2 love kpada hal yg berkaitan dengan kerjaya..

dimana aku??
masih juga bekerja sendiri dalam keadaan terumbang ambing..aduyaiiii....secara jujur mmg aku sangat2 puas hati sbb kerja sendiri dalam bidang pemakanan..mana xnya, dari bidang kerjaya aku la secara tak langsung aku dapat 'mengenyangkan' dan menjamu org laen makan..kalo di nilai kan, mulia kot buat kerja bagi org makan nie..tapi tu laa..boleh katakan hari2 aku mengeluh..huhhuhhu..

"YA ALLAH, ampun-kan hamba-Mu yg daif ni, sepatotnya ku bersyukur atas kurniaan rezeki-MU dan bukan nya mengaku kalah ketika berjuang ke jalan-Mu"

lagi-lagi rasa terancam bila aku ter-terima satu berita dari rakan dan juga sahabat karib-ku berkenaan dgan 'seseorang' yang selangkah lagi maju kehadapan..tapi aku??huhhuhhu...mudah-mudahan aku sentiasa bersabar dan bersyukur dngan nikmat-Nya..

0 comments:

Post a Comment