Siapa Naim??

My Photo
MohdNaim Suhaimi
seorang penulis blog 'indie'..menulis tanpa sebarang peraturan..mencari sesuatu di antara yg kabur dari pandangan...huhh!!??
View my complete profile

My Blog List

Followers

Selamat Hari Jadi ke-23 kawan!!!

Friday, December 11, 2009




 HAPPY BIRtHDAY DUDE !!!


sedaq xsedaq dah tua mamat niehh..tapi xtaw laa bila lagi perangai tu nak tua2..ermm,ayat perangai tu mcm xseswai kot..huhhuhhu..cuma terok ataupon tidak,dia nie maseh terbaek dan lebih baek dari aku yg sentiasa lupa dan alpa..

tahun 2009 kira dah cukup 5tahun aku kenai mamat nehh..susah senang banyak kali kami bersama, walaupon kadang2 time dia senang suka dok pi berfoya2 ngan awek dia dan tggai kan aku sorang2 dok lepak ngan mapley kedai mamak..ampehhh sgguh..tapi xpa laa,keja beradap muka dia aku pon nek meluat..hahhahaa..

apa2 pon aku doakan dia diberkati ALLAH, dipanjang umo,dimurahkan rezeki semurah2nya, dan mudah2an persahabatan kami kekal berlandaskan Iman kepada-Nya.. AMIN..

0 comments:

Post a Comment